Thalliumity WordPress Kurumsal Tema



Thalliumity teması size profesyonel bir web site sunuyor.  JQuery ile vitrine çıkaracağını içeriklerinizi Hizmetleriniz için kullanacağınız widgetler tamamlıyor.

Gerekli Eklentileri İndiriniz:

  1. Thumbnails Regenerate
  2. WordPress Popüler Mesajlar
  3. FlickrRSS RU
WordPress admin panelinde reklam ayarları , sayaç , slayt ayarları , sosyal ağlar ve sayfa navigasyonu bölümlerini kolayca düzenleyebiliyorsunuz. Temada öne çıkan özellikleri sayacak olursak ; özel yazı entegrasyonu ,Rss , Facebokk , Flicr ve Twitter abonlikleri , Otomatik boyutlandırıcı , Gravatar , Hazır reklam formatları , Google Analytics bölümü ve WordPress Mu uyumu dikkat çekiyor.

DEMO        DOWNLOAD

2 yorum:

  1. hocam bu tür temaları ftp den yüklemeye çalışıyorum. ama yüklerken birçok dosya yüklenmiyor. ya dosyalar bozuk ya benim hosting sakat, veya ben yapamadım.

    bana destek verebilir misiniz hocam? eğer uygun bir fiyat derseniz yardımlarınızı bekliyorum hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cebim : 0535 816 84 46
      mail : alper198@hotmail.com

      Sil